feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Dénice - 8 november 2010 23:11

Den sista tiden har de hänt väldigt mycket så jag har helt enkelt inte haft någon speciell tid eller ork till att sitta vid datan! Ganska synd kan jag själv tycka men om tiden inte räcker till så vad ska man göra? De är bara till att fortsätta och se glad ut :)


Så vad är de som har hänt den sista tiden? Hmm ja de kan man fråga sig haha! Mycket på både gott och ont haha! Min mamma fyller som sagt snart 45 år och de ska vi fira en del :) Jag har fått använda min kreativa sida och fixat bordsdekorationer och lite annat smått och gott! Och de är sånt som jag verkligen älskar att göra. De är kul och mer speciellt. Ska ut med barnen en dag nu och plocka lite löv som ska torka och se om vi hittar några kastanjer. Om ni vet någonstans här i närheten av almgården där de finns mycket kastanjer, tipsa gärna! Tänkte eftersom de är höst nu så kan man ju använda sig lite mer av naturen (vilket man kan göra annars också såklart) Men jag älskar verkligen höstens färger. Tänkte även ta hem lite extra löv så kan man göra avtryck med Felicia :) Alltid roligt.


Jag har en väldigt aktiv snart 8 månaders bäbis här hemma. Usch snart är hon ingen bäbis längre. Tiden går så himla fort. Men varje chans hon får så är hon uppe och reser på sig och går längs med allt hon hittar. Väldigt mycket tid går åt till denna lilla tjejen :) Roligt men de går för fort.


Sen har de varit mycket besök lite här och var. Skönt att komma hemifrån och träffa människor som man inte möter så ofta! De är alltid lika roligt. Och sen är de ju aldrig fel med kaffe och kaka på det haha. De är bara pluspoäng. de är bara synd att man inte tar sig tiden lite oftare till att hälsa på människor. Ganska kasst av en själv får jag säga haha!


Sista tiden så har jag aktiverat mig mycket för att undgå mina egna tankar. Jag orkar inte tänka mer, jag orkar inte analysera mer, jag orkar inte gå igenom det igen och igen. Vill bara ha en paus ifrån allt. Funkar ibland men inte alltid tyvärr!


Nej nu orkar jag inte mer idag! Ögonen börjar att gå i kors haha :)

Sov gott alla   

Ovido - Quiz & Flashcards