feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Dénice - 9 november 2010 22:39

Haha min fantasi funkar inte idag haha! De är skrämmande. Men ibland så får man ju hjärnsläpp. De är vanligt med mig haha! De som känner mig vet om det   . Men sån är jag   


Idag har jag varit med mamma igen. Vi var ute och kolla på kläder till barnen som de kan ha när mamma fyller år och på julafton. De kan ju använda de kläderna två gånger i alla fall haha. Hittade en klänning till Felicia som jag avgudar inne på lindex. De är en sån MÅSTE ha. De var så vacker och en skit söt koft till det. Fan va de var snyggt. Hittade lite till Emilia också men inget sånt som jag verkligen fastnade för. Men vi kollade på bara på coop idag och de finns många affärer till och festen är inte försen den 26 så jag har lite tid på mig!


Sen hittade vi en klänning till mamma som verkligen skrek hennes namn. De hade passat henne perfekt men hon tänker inte köpa den om inte jag också handlar något nytt. Men tack, jag har skit svårt för att köpa kläder till mig så jag hoppas verkligen att hon har tålamod till att gå i stan och kolla haha! Jag tycker redan synd om henne. Men hon är nog ganska van haha!


Fixade begravningsblommar till mamma idag eftersom hon ska på begravning imorgon. De blev helt underbara och skitfina. Haha man har lite talang när de gäller blommor också! De är ju inte dåligt. Så nu ska mamma tydligen ha lite blommor på borden också när hon fyller år   Men de är bara kul!


Idag fick Emilia sin första hamburgare på burger king och hon ÄLSKADE det haha. Söta unge! Men hon tog bort brödet och åt bara köttet. Haha de kan man säga att de är pappas tös haha! Kommer bilder sen. Orkar inte lägga in de ikväll!


Men har gott om tid imorgon! Fick reda på att gubben ska jobba länge imorgon. Han börjar 7 imorgon och slutar runt 24. Fattar inte hur han orkar! Men de är hans val! Så vi får se vad som händer imorgon.


Nej nu ska jag kolla på tv en stund innan man förhoppningsvis kan somna! Är så trött på att man inte kan sova. De är så jävla drygt. Men de tar vi en annan dag haha!


Sov gott sötnosar   

Ovido - Quiz & Flashcards