feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Dénice - 29 november 2010 20:30

Vad jag har ont i min rygg och mina knän nu! Detta är inte alls bra! Fattar bara inte vad jag har gjort med min rygg, de började i lördags och vill inte släppa! Men de gör de väl någon gång haha ! De blev ju inte bättre av att jobba idag! Visst jag behöver pengarna nu till jul så man ska ju egentligen inte gnälla! Men de som stör mig var att den tanten vi städade till sa att hon var pedantisk!?!?! Jaaaaaa eller hur!!! Att bara städa kyl och frys tog mig 2 timmar och de gick inte ens att få rent! Likadant i resten av köket, de var riktigt äkligt, så jag hoppas att de som köpte lägenheten har planer på att byta ut hela köket för de var skabbigt!?!?! Så jag lämnade Felicia och Emilia till min storebror hela dagen, han var snäll och hjälpte mig! Men fy va konstigt de kändes utan att ha Emilia vid mig hela dagen! Min lilla bäbis! Men de gick bra och de hade varit snälla . Underbart för en mamma att höra! Nej nu ska jag väl glo på tv en stund och sedan gå och duscha, och hoppas på att de släpper lite I ryggen!

Ovido - Quiz & Flashcards