feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Dénice - 10 november 2010 22:04

Inatt hade jag verkligen en UNDERBAR dröm! Jag gick ner på ica för att kolla min lotto kupong! Och han säger ett stort grattis du har vunnit 64 miljoner och jag står bara och stirrar på honom. och svarar va? Och sen vaknar jag av att Emilia står upp i sängen och "pratar" med mig! Haha kunde jag inte fått sova 5 minuter till när man har en sån underbar dröm? De kommer ju aldrig att ske men drömma kan man ju ALLTID göra. Sen måste man ju även chansa lite ;)


Idag har varit en bra dag. Inga skumma eller negativa tankar på hela dagen och de känns bara helt underbart. Min storebror var här ett tag och sen kom Linda och vi stack till IKEA, så de blev middag och en liten shoppningrunda där. De är ju aldrig fel. Hittade julklapp till mamma i alla fall ;) De är så skönt att bara gå och handla utan att veta att man behöver de, de och de. Älskar sånt här! Och jag mår bra utav det.


Imorgon ska jag ner i stan med min mamma! Najs najs. Hon behöver lite annat att tänka på nu efter begravningen idag. Hon har tänkt mycket på mormor och morfar så de bästa sättet att få henne att tänka på annat är att umgås med sina barnbarn och sin dotter och vi älskar att vara med henne ;)


Nej nu ska jag in i duschen och sen lägga mig! har ju helt plötsligt en väldigt morgonpigg tös här hemma haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards