feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Dénice - 23 november 2010 00:00

Dagen började med att lämna Felicia på dagis! Sen gick vi hem till L för att dricka kaffe och snacka lite. Var hemma runt 14.30 och insåg att Jimmy hade stuckit hemmifrån och jag var själv med barnen och jag skulle börja tvätta 15. Blev ganska arg. Men de var inte så mycket att göra!


Jobbigt som fan med tvätt, springa fram och tillbaka med en barnvagn. Men man har ju inte så mycket val i såna lägen. Pernilla var snäll och tog Felicia under tiden jag  tvättade. Är jättetacksam!


sen hämtade vi felicia och stack bort för att hämta ut pengar till lokalen, upp och betala lokalen, ner och ta sista tvätten. Hem och beställde pizza som mama bjöd på för hon tyckte att jag hade gjort tillräckligt för idag och de tackar vi för. Jimmy hade inget val utan fick åka iväg och hämta pizzorna och under tiden så hann jag bädda barnenes sängar och lägga in all tvätt!


Men vår säng hann jag inte utan jag tänkte tar de efter middagen. men så blev de ju inte. Utan gjorde de innan jag skulle lägga mig vilket resulterade i att jag väckte Emilia. Smart? nej inte precis. Fick henne till att somna för ca 30 min sen. Varje gång man lade henne ner igen så skrattade hon och tyckte de var skitroligt.


Men nu sover hon äntligen och jag ska sätta på tvn en lite stund. Är ju inte trött längre haha!


Imorgon fyller mamma 45 år   

Ovido - Quiz & Flashcards