feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Dénice - 16 november 2010 22:23

                                                                    

Av Dénice - 16 november 2010 21:48

Fy fan vad jag är trött. De är helt otroligt. Så länge jag är igång på dagarna så är de ingen fara. Jag känner inte av min trötthet. Men när man sedan sätter sig ner och slappnar av så känner man de komma smygande. Men då kan man inte lägga sig att vila utan då är de dags att fixa middag, bada barnen osv innan de ska lägga sig! och när jag sedan väl går och lägger mig så kan jag fan inte somna! Vad är de som är fel? Jag tänker inte på något speciellt eller funderar eller grubblar. Ja alla ord man kan tänka sig att använda. Där är mycket som är jobbigt för mig personligen just nu men inget som jag hänger upp mig på utan de är något jag hela tiden försöker bearbeta under dagen.


Ja jag vet inte. Funderingarna över det kan bli MÅNGA och jag vill inte ha några nya funderingar i mitt huvud haha. Har tillräckligt!


Var på xxxlutz och tittade idag. Hittade lite, fick en lööööve av mamma :) Haha jag älskar den! Och är så enormt tacksam för den. Sen var vi på coop en runda. Hittade en jättefin blomma som jag tänker köpa på fredag för att ge till farmor på lördag. Hade nästan kunnat köpa en till mig själv också men ingen bra idé med tanke på Emilia haha.


Tiden springer iväg som vanligt och denna dagen är också snart slut. Helt otroligt, men så är de ju!


För varje sekund, minut, timme, dag, vecka och år som jag spendrar med mina barn för mig bara till att älska dem ännu mer. Jag är så glad att jag "fick" äran att just bli deras mamma. Livet är underbart med mina två tjejer och min älskade man!


Just de var på BVC. Lillfisen vägde 9462 gram och var 70 cm lång :) Stora tösen :)

Ovido - Quiz & Flashcards