feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Dénice - 11 november 2010 21:26

Idag var vi iväg med mamma och shoppade    Finns de något bättre när man inte mår så bra? Haha för mig är de underbar terapi!   Man ska ju fortsätta med det som funkar för en.


Detta blev inköpet till Emilia som hon ska ha när mamma fyller år!

 Hon kommer bli så söt   

    

(Bilder lånade ifrån hm.com)


Detta inköpet blev de till Felicia för samma tillfälle!

Även denna flickan kommer bli otroligt vacker.

    

(bilder lånade ifrån lindex.se) koftan har jag inte köpt än! De hade inte den på mobilia så jag får ta mig till coop en dag! För jag vet att de har den där!


Vi har haft en mysig och rolig dag och de betyder mycket. Mamma har fårr annat och tänka på och lite terapi för mig haha!


Vill tacka dig mamma för en underbar dag!     


Pallar inte skriva så mycket idag! Är skit trött! De tar på krafterna och gå i stan haha! Men de är självklart värt det!


Kof


Ovido - Quiz & Flashcards