feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Dénice - 21 november 2010 10:01

Hade verkligen en super mysig dag ute hos farmor och farfar. De är så skönt att komma dit! Trevligt sällskap, god mat och bara precis ta det lugnt. De är så avkopplande och bara sitta där. Farmor blev lite besviken för att larsson och jimmy inte följde med. Farmor hade fixat mycket kaffe till larsson och gjort en skit stor middag. Så att de skulle räcka till oss alla. Men jag fick mat med mig hem och de gnäller man ju verkligen inte på. Älskar hennes mat. De är något speciellt när ens farmor/mormor lagar mat. De går de på ett helt annat sätt och de smakar underbart. Önskar att jag själv hade kunnat laga mat som min farmor. Men jag lär mig mycket utav henne och de är bra :)

På kvällen så kom mamma och vi satt och spelade kort :) Alltid trevligt! Fast man var ganska trött eftersom Emilia vaknade ett par gånger på natten för att hon har tappat nappen. Men de är ju sånt man får ta. Så fort hon får nappen så somnar hon ju igen! De är bara jag som har problem att somna om! Men de är ju en annan sak!


Bokade in med farmor att jag ska åka ut där igen den 15 januari. När larsson är i LAS VEGAS! Japp han ska till las vegas med jobb i 8 dagar! Världens största betongmässa! Så jag måste aktivera barnen så mycket som möjligt under de dagarna! Speciellt Felicia, eftersom hon speciellt märker att pappa inte kommer hem!


Nej nu ska jag sätta fart och städa lite. Blev ju inget sånt igår så idag får man vara lite duktig och imorgon ska man ju tvätta! Wiiiie va kul! Men men sånt är livet!


Ha en underbar söndag   

Ovido - Quiz & Flashcards