feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

vilket skit!

Av Dénice - 27 november 2010 09:25

Någon som vill ha en stekt telefon eller kamera? Jag fattar inte varför detta ska hända mig. Och båda sakerna.


Som sagt så hade vi fest för min mamma igår. De blev lite jidder som vanligt men de blir de ju alltid när folk blir fulla. Sen hör jag någon som säger att min telefon och kamera brinner! Japp ni hörde rätt! Vi förvarade alla saker i köket och eftersom inget användes förutom kylarna så la man saker även på spisen! Jävligt korkat men vad ska man göra åt de nu!


men tydligen hade någon kommit åt spisen och på den plattan låg min telefon och min kamera! Så nu är jag utan båda sakerna och jag vet inte hur jag ska lyckas lösa detta! Blev skit föbannad och höll på att slå i sönder ena skåpet så jag gick ut därifrån! fuck varför min telefon? Varför min kamera? Jag måste ha min kamera och min telefon måste jag ha ifall de händer barnen något! Detta suger verkligen fett! Jag har inte råd till att fixa något nytt nu och jag kan inte förlänga mitt abonomang försen om 2 veckor och de inte är mer! Vad fan ska jag göra?


Nu på morgonen har jag verkligen märkt hur mycket jag egentligen använder min telefon! Bara för småsaker! Kolla klockan, ringa telebanken osv. Nu är ja helt jävla låst! Visst kan köpa ett kontantkort så länge man vad hjälper de när man inte har någon telefon?


Fuck nej jag blir bara ännu mer deprimerad. Ska strax ner i lokalen och bära upp alla saker från igår! Pallar inte men jag måste eftersom jag ska lämna nycklarna vidare klockan 12. Ska försöka skrapa bort lite av min kamera och mobil från plattan där nere också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards