feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Dénice - 6 april 2011 10:06

Är trött som fan idag. Jag fattar inte de. Varje gång jag måste ställa klockan på kvällen så har jag skit svårt för att somna och de slutar med att man blir skit trött dagen efter! Tråkigt som fan men inget man kan göra åt de. Ska sätta på kaffe nu så kanske man piggnar till lite i alla fall :)


Blev ingen uppdatering i bloggen igår! Tänkte inte alls på det och sen var jag själv med lillan hela dagen så de är inte så lätt att sitta vid datan alltid. Felicia var hos mormor hela dagen igår :) Mormor hade lovat henne de och igår blev de av! Felicia var jätteglad :) Så jag och lillan myste och var hos Pernilla på lite kaffe. Annars så var vi bara hemma och busade :) fick även sålt bilbarnstolen igår av en vän till Pernilla :) Skönt att den också är borta!


Någon är även intresserad av hatt och sko hyllan! Hoppas att den också blir såld :) Så att man kan bli av med lite saker nu! Och jag kan köpa min barnvagn haha! Är helt förälskad i den ;) Den är ett måste :)


Nej nu ska jag busa med lillan innan hon ska nanna middag! För hon vill sova redan nu haha! Hon är lika trött som sin pappa!   

Ovido - Quiz & Flashcards