feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Dénice - 13 april 2011 15:11

Imorse vaknade vi ca 8.30 vilket betyder SOVMORGON i denna lägenheten och de är de bästa som finns! Man känner sig alltid lite piggare när man får sova ut lite! Kunde ju som vanligt inte somna igår som vanligt! Men sånt är livet! så idag känner mig sig lite piggare!!   


På morgonen precis efter vi hade gått upp så kom Linda på besök! Skulle hjälpa henne att välja en klänning till hennes systers bröllop men gjorde de bara svårare för henne haha! Men den klänningen är skit söt   .  Sen kom Pernilla också upp och drack kaffe. Alltid trevligt   . Och sen kom Lilly och våldgästa mig haha! Alltid trevilgt med mycket folk   . Men i och för sig så är hon ju fortfarande kvar haha! Hon ska strax iväg och shoppa haha!


Sen är de min tur att åka och handla haha! Blöjor och sånt roligt   .


Måste bara säga att jag har världens bästa lillebror! Är så otroligt glad för att jag har honom i mitt liv och jag är otroligt stolt över honom! Älskar dig   


Nej nu pallar jag inte mer! Kanske kommer ett inlägg senare ikväll   

Ovido - Quiz & Flashcards