feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Dénice - 12 april 2011 17:25

Just nu håller jag på att laga mat! Idag testar vi något nytt igen   . Fisch and chips, ska bli kul och se hur de smakar! Man vet ju inte försen man har smakat men de är ju fisk så de måste väl vara gott haha! Men de är ju inte det nyttigaste precis haha! De är ju friterat alltihopa haha! Men de blir nog bra!


Så nu sitter jag och väntar på att fritösen ska bli varm någon gång! Känns som en evighet innan den blir klar haha! Men de kan ju också vara för att nu är jag j*vligt hungrig haha!


Jag håller på att bli knäpp när de gäller Emilias mage. Jag fattar inte det! Hon bajsar flera gånger om dagen och de är alltid löst! Och de har varit så här i två veckor nu och jag har testat de knep jag kommer på! Gett vätskeersättning istället för bara vanlig dricka, blåbärspuré och lite andra små saker men de hjälper inte! Så jag ska ringa sjukvårdsupplysningen sen och se om de har några tips och råd till mig innan jag blir helt knäpp för så här kan hon inte ha det. De är jobbigt för henne med för hon blir röd och irriterad där nere och de gör ont på henne! Ni har inte något tips och råd att ge?


Annars har dagen varit lugn! Är trött som f*n idag! Emilia har vaknat minst en gång i timmen inatt och de tar verkligen på krafterna när man inte får sova. Vet inte vad de har varit med henne för de har räckt att jag har gått in där och gett henne nappen och pillat henne lite i håret och sen har hon somnat igen! Så de resulterar i en väldigt trött mamma och en extremt gnällig liten tjej! Men förhoppningsvis så blir de bättre inatt!


Lilly var också här en stund på kaffe! Tur de för annars hade vi väl sovit bort hela dagen! Så de blev kaffe och lite skitsnack, alltid najs! Speciellt i detta tråkiga vädert!


Nej nu är fritösen äntligen varm! Ha d gött!

Av Dénice - 12 april 2011 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 12 april 2011 10:38

Igår var de verkligen underart väder och när min huvudvärk hade lagt sig så gick vi ut på baksidan där nog halva almgården var haha! Nej men väldigt mycket folk! En ny lekplats ju haha! Nej men de var väldigt treviligt. Mycket bus, kaffe och en del snack :) En mysig dag!


Sen var hjärtat iväg en stund på kvällen och vi var ute till 19 ca så de var hem, äta, duscha och sen lägga barnen! De var helt slut med båda somnade med ett leende på läpparna och de är underbart :)


De är helt underbart att sommaren är på väg och att man nu kan vara ute mer med barnen! Men idag är ju verkligen en annan saga. Jävla pisseväder men man kan ju inte hoppas på fint väder varje dag!




Ovido - Quiz & Flashcards