feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Dénice - 8 april 2011 00:11

Har svårt för att somna som vanligt. Är trött när jag lägger mig men när jag väl lägger huvudet på kudden så börjar tankarna snurra. Men så kommer de ju till att vara ett tag. Men sånt är livet ibland. Idag har vi haft mysdag här hemma. Efter frukosten gick vi ut med shaggy och gick och handlade. Blev vars en kaka till barnen som de fick när jag drack kaffe :). De var ju snälla och duktiga i affären och sånt belönas :). Vi börjar bli bra på detta :). Helt underbart vilka förändringar man ser hos dem. Och de är så underbart :). Sen kollade vi på film och myste innan de var dags att gå ut med hunden igen. Emilia mår inte alls bra iheller så jag hoppas verkligen de blir bättre snart. Hennes mage är helt ur balans och har varit de ett par dagar nu. Imorgon får vi testa blåbärspure och se om de funkar. Stackars tös. Idag blev de ingen cope på dagis. De skulle ha möte så de var lite synd. Men de är väl nästa vecka. Imorgon blir de att tvätta igen. Tråkigt men sant. Tur där fanns tid imorgon. De behövs verkligen. Och helgen är fullbokad :). Underbart <3. Utflykt på lördag och mys med familjen wittingfors på söndag :). Nej nu ska jag slå ett öga på CSI som börjar och se om man inte kan få sova lite. Imorgon blir de fullt upp som vanligt. Blir tyvärr tvätt och städdag önskar att Emilia hade mått bättre så vi kunde åkt till Trelleborg och träffat min "syster" istället men de fick vi tyvärr avboka. Vill inte riskera att smitta de med något. Saknar henne som fan men snart är de väl slut på sjukdommar och möten hoppas jag så vi kan ses <3. Saknar dig sötnöt! Sov gott alla för de ska jag försöka att göra

Ovido - Quiz & Flashcards