feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Dénice - 1 september 2010 11:40

Är så jävla glad för att jag har fått en ny kamera. Mamma köpte den till mig och jag är enormt tacksam för jag hade inte haft råd att köpa en nu! Och de är underbart att ha en kamera igen och nu fotar man som fan i början för att lära känna kameran och vad som funkar bäst :) Och har fått många fina bilder! Lägger in några i slutet av inlägget :)


Idag gick de jättebra att lämna Felicia på dagis. Jag blev helt förvånad imorse över det! Hon sa inget utan bara gav mig en puss och sa hejdå! Fan va skönt de var. Jävligt skönt att gå därifrån utan att ha dåligt samvete och på väg att börja gråta. Min älskade stora tös! Hoppas allt kommer gå lättare för dig nu!


Idag så blir de att gå ut en stund efter dagis :) Felicia kommer att bli glad i alla fall och jag vill passa på nu innan solen inte värmer längre. Vi var ute igår och Emilia lekte i sandlådan, eller rättare sagt tuggade på en spade och sen gungade hon för första gången och hon älskade det :)


   

   

   


Mina underbara töser :) Nej nu ska jag ge den lilla mat :)




Ovido - Quiz & Flashcards