feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Dénice - 9 september 2010 10:32

Där är så mycket sker runt om nu så jag vet inte var jag ska ta vägen! Fattar inte varför allt detta ska ske? Varför kan inte saker vara bra istället? Varför är där alltid så många motgångar samtidigt? Varför kan man inte få ha lite tur istället? Varför kan de inte lösa sig? Pallar inte med fler motgångar snart.


De känns precis som när man börjar hitta tillbaka igen och får känslan av att man börjar må bra igen så är där något som dyker upp igen. De är inte länge man får känna den känslan innan något annat sker.


Visst man ska ha motgångar i livet. Livet är inte lätt. Men jag trodde aldrig att man skulle ha så här många motgångar på en och samma gång. De är helt sjukt. kan man inte bara få en liten paus? Bara en vecka eller två? Men de kanske är för mycket begärt? Något hemskt har man nog gjort i sitt förra liv som man får sota för nu!


Nej idag är jag helt enkelt deprimerad, men de har ju varit så ett tag nu och jag hoppas verkligen att allt vänder snart. Får jag pallar inte mycket mer nu!

Ovido - Quiz & Flashcards