feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Dénice - 22 september 2010 08:09

De är ganska skönt att få en liten stund för sig själv innan barnen vaknar och dagen är i full rulle. Bara att få gå ut och sätta sig på balkongen och ta sin första cigg utan en liten Felicia som står och tjatar om att få titta på tecknat innan hon ens har hunnit vakna   . Man ska ju njuta av de lilla här i livet.


Inatt har jag knappt kunnat sova. Har legat och tänkt på Emilias ultraljud av njurarna och jag är skit nervös över det. Tänk om något har hänt med hennes njurar. Jag vet man ska tänka positivt men kan inte göra de just nu! Inte efter vad läkarena stod och berättade för oss innan vi ens visste säkert vad de var som var fel med henne. Detta kommer att sitta i mitt huvud fram tills den 18 oktober när de är dags att göra. Är jävligt tacksam för larsson stanna hemma ifrån jobb den dagen och följer med oss dit. Hade inte klarat av att göra det själv.


Min älskade lilla Emilia, jag hoppas verkligen att du mår bra snart och att där inte har tillkommit några komplikationer. Min älskade Felicia, du har fått hamna lite på sidan om nu när vi lade på sjukhuset och de var inte min meningen. Vet om att du hade de bra hos mormor. Jag ska gottgöra dig min älskade tös.


Ibland känns de som om man vill kunna dela på sig men de går inte. Men jag tror att Felicia förstår vad som hände och varför hon fick vara med mormor! Har lovat henne en tur till leksaksaffären där hon får välja vad hon vill. Och de var hon ju ganska glad över   


Nej nu är min ensamtid slut och Felicia står och tjatar om tecknat haha    Men de blir frukost och sen iväg till mormor istället.

Ovido - Quiz & Flashcards