feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Dénice - 28 september 2010 22:06

Fick ju min vagn igår och de var verkligen underbart! Fast premiär turen blev inte försen idag! Emilia trivdes och de kändes skönt att bara komma in på ica haha ;) Underbart!


Idag var jag och lämnade urinprovet på VC. Får se vad som händer nu! Om pencillien har hjälpt på henne.


Blev skiträdd innan idag. Hon började precis som förra gången, ville inte äta och bara skrek och mitt hjärta slog miljoner slag. Tankarna började snurra direkt och allt flög igenom huvudet. Men när vi kom hem så hade hon lugnat ner sig. Ingen feber, så jag kollade i hennes mun. Två tänder till på väg. Stackars tös! Men jag är så jävla glad att de bara är tänderna och inget annat.


Har träffat Plettan idag. Vi har haft en mysig dag ;) Var ett tag sedan men har man annat så blir de ganska snabbt så! Men de som är så skönt att vi vet var vi har varandra utan att behöva prata varje dag :) Och de är de bästa vännerna som finns!


Nej nu ska jag försöka sova lite. Kommer väl säkert inte kunna somna ändå men man får ju i alla fall försöka. Börjar tröttna på detta nu! Får fixa fram några böcker som man kan låna av någon! Man blir ju trött av att läsa! Man kanske ska börja ta sig till biblioteket? Fan de ska jag nog göra imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards