feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Dénice - 14 september 2010 22:13

Hur har min lilla bäbis redan hunnit bli 6 månader? Fattar inte vart tiden tar vägen! Men grattis min älskade bäbis på din 6 månaders dag! Mamma älskar dig   


  

Av Dénice - 14 september 2010 22:08

Idag med en heldag nästan med Pernilla istället för att städa ;) Haha de var rätt så skönt att slippa. Men sen kan man inte jämnföra att dricka kaffe och snacka skit emot att städa.... Rätt lätt att lista ut vilket som vinner ;) Men tack för denna dagen Pernilla :)


Pratade med Emma ikväll :) De var skit längesen och de var trevligt som fan att prata med henne. Saknar ju henne :) Vet inte hur längesen de var som vi sågs :) Men vi ska träffas nästa helg hoppas vi på :) Om inget annat så SKA hon följa med ut den 1/10 :) Haha jaa ni läste rätt! Denna svensken ska göra något för sig själv för första gången på 6 månader. Något som är UTAN barn! Skit hur ska jag klara mig? Känns skit skumt men sen samtidigt så ska de bli skönt att få slappna av en kväll utan att tänka på något annat och de är något som jag verkligen behöver.


Nej nu ska jag snart lägga mig! Är trött som fan idag! haha men de är ju inget ovanligt haha :)

Av Dénice - 14 september 2010 09:34

Jaa ännu en dag har kommit! Vädert är skit tråkigt så man kan inte gå ut med barnen och de är ganska tråkigt men vad ska man göra? Man kan ju inte styra över vädert precis, men de hade varit ganska kul   .


Så idag får de bli en städdag här hemma. Tråkigt men sant. Hatar att städa men när man ändå inte kan göra något annat så kan man väl göra det eller?


Imorgon åker Larsson till söderköping på möte och kommer inte hem försen på torsdag. Så man har en heldag med barnen! Får se om vi inte kan hitta på något kul då   . Men något brukar vi ju alltid kunna hitta på.


Nej nu får vi ta tag i dagen och göra det bästa utav den!



Ovido - Quiz & Flashcards