feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Dénice - 11 september 2010 11:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 11 september 2010 10:40

Mycket som händer hela tiden och ibland fattar jag inte hur jag orkar! Men man gör ju det bara! Malin skrev en sak till mig häromdagen och de var detta:


" Varje motgång du tar dig över gör dig starkare (även om man inte ser de själv) varje hinder tar dig högre och högre upp, du växer mer o mer som person varje gång men tänker man tillbaka så tänker man oftast "hur fan har jag lyckats så här långt?!"


Och de har fått mig att tänka lite annorlunda. Man vet ju om att man kommer att klara sig igenom detta också även fast de inte känns så just nu. Men en dag så kommer de ju att bli bra igen! En dag så tänker man inte lika mycket på detta fortfarande. Men man känner ju allt allt ligger på botten varje gång något händer men tänker man tillbaka till att som har skett i mitt korta liv så har jag ju klarat av det mesta och jag står här idag och tänker precis som hon sa "hur fan har jag lyckats så här långt"? De kommer blir bättre :) Bara till att intala sig själv det.


Igår var Linda här på besök. trevligt, trevligt. Hon hade köpt lite saker till barnen som vi tackar så jättemycket för :) Hon tog även en massa bilder på barnen som blev jättebra! Tänkte lägga upp en på töserna i slutet.


Idag så jobbar Larsson och Jimmy och de innebär att jag är själv hemma med barnen. Vet inte vad vi ska hitta på med idag! Om vi orkar att göra något! Sitter och funderar på om man inte bara ska ha en mysdag med barnen. Ta ett långt bad tillsammans, se en film och bara ta de lugnt. Men i så fall får vi först gå ner och handla något gott vi kan ha till filmen! De är ju faktiskt lördag idag! Men vi får se vad som händer. Emilia sover just nu och Felicia tittar på tecknat! Så vi får se sen vad vi ska hitta på med.


Älskade Felicia!


 


Mina älskade tjejer   


 


Älskade Emilia!


  


Ha en underbar dag för de ska jag ha med mina töser   

Ovido - Quiz & Flashcards