feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Dénice - 2 september 2010 20:12

Idag har varit en riktigt najs dag :) Var på BVC idag för att de var föräldrarträff idag igen, valde att ge det en chans till eftersom jag gick med på att vara med. Och de var tur att jag gick för annars hade den andra tjejen varit helt själv eftersom ingen annan dök upp. Synd bara att de hade skrivit fel tid så man var där 30 min tidigare. Men de gjorde inget. Felicia lekte fint och Emilia somnade i min famn och man tackar ju inte nej till lite mys ;)


Efter BVC var de hem och fixa lunch till töserna. Emilia fick sin flaska och Felicia en macka så länge för vi skulle iväg med mamma och handla present till Anders som fyller år idag. Så sen fick hon korv med mos och hon var skit glad över det :)


Sen när vi kom hem så satte vi oss på gården en stund och Nettan och Linnsan kom :) Underbart att träffa de igen! Har saknat de något enormt! Så vi satt på gården en stund till de blev för kallt och sen gick vi upp till Nettan och drack lite kaffe innan de var dags för att gå hem och ge töserna lite mat!


Denna kvällen bjöd bara på lite mys! Skönt att bara ta det lugnt ibland. Barnen sover nu och jag sitter här! Inget ovanligt haha! Men man har lite att göra innan man själv ska lägga sig! Man får ju se om man kan sova inatt! Ganska drygt att inte kunna sova men vad ska man göra! Man får ju hoppas på att de kommer något bra på tv inatt!


GRATTIS MIN ÄLSKADE BROR PÅ 25 ÅRS DAGEN :)


Ha en bra kväll :)  

Ovido - Quiz & Flashcards