feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Dénice - 15 september 2010 13:49

Satt och tänkte lite....som vanligt haha. Men jag är en person som följer mina instinkter och min magkänsla. Känner jag från början att detta är ingen människa som jag kan lita på eller att de är något som inte stämmer med en människa så brukar de nästan alltid stämma! Mina instinkter brukar aldrig ha fel! Och än så länge får jag faktiskt säga att de har varit rätt hela tiden. Med tanke på lite som har hänt den sista tiden.


Men folk uppfattar mig ganska ofta fel. De uppfattar mig son bitchig! och de kan jag ta för de vet jag själv om att jag är ibland. Men ibland får man höra otroligt roliga saker pryd, för att jag inte använder grova könsord eller vill sitta och lyssna på de. Osocial, för att jag inte pratar med folk som jag inte har något gemensamt med dem. Otrevlig, för att jag säger vad jag tycker och tänker.


Men de roligaste jag någonsin har hört är att jag väljer mina vänner efter deras utseende. Jag kan inte vara vän med någon som är snyggare än mig. Haha de är de roligaste jag någonsin har hört :) För de stämmer ju verkligen inte. Jag är inte en männsika som tror att jag är den snyggaste människan på jorden för de är jag verkligen inte! Sen tycker jag att alla människor är vackra på sitt eget sätt! Alla har sin skönhet och sen för den delen så är de insidan som räknas och inte hur en männsika ser ut.


Jag är inte vän med någon som jag anser att jag inte har något gemensamt med eller om jag känner att detta är en männsika som jag kan lita på. Vänner för mig är viktiga och de få men äkta vänner jag har står mig väldigt varmt om hjärtat för de finns ingen som är bättre än dem   


Jag har inte många vänner men de jag har är underbara och jag kan inte tänka mig några bättre vänner. De är förhoppningsvis ömsesidigt   . Älskar er skit mycket och ni vet vad ni betyder för mig!

Av Dénice - 15 september 2010 11:07

Jag undrar vad denna dagen har att erbjuda! Men något hoppas jag i alla fall! Felicia får nog bestämma när jag hämtar henne ifrån dagis. Då blir hon glad   .


Denna dagen handlar bara om mina töser och vad de vill göra! Felicia älskar såna dagar när de bara är upp till henne vad hon vill göra osv.


Och ikväll så blir de mys i min säng med en bra film och en MASSA mys! De kan ju inte blir bättre   

Av Dénice - 15 september 2010 10:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards