feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Dénice - 21 september 2010 16:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 21 september 2010 16:02

Idag fick jag min vagn såld :) Och den nya är beställd haha :) Här går de undan! Min vagn ska emigrera till västerås haha :) ska skicka iväg den på torsdag :) Sorligt men sant! Har trivts med vagnen jättemycket men känns inte speciellt lönt att ha den eftersom Felicia går så mycket som hon gör! Så jag får den nya vagenen senast fredag :) wohoooo :)


Idag opererades Nettan! Hoppas verkligen att allt har gått bra med henne! Kan inte sluta tänka på henne :) Hoppas hon hör av sig ikväll!


Tänker även på dig Lena! Kan tänka mig att denna dagen är skit jobbig för dig! Som tur är har du dina underbara barn & barnbarn som finns där för dig!


Nej nu ska jag städa vagnen och lite sånt! Sen får man ju ta tag i hemmet. Ser för jävligt ut nu efter att man inte har varit hemma! Men nu börjar man att bli normal igen haha (så gott de nu går). Så man har lite att göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards