feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Dénice - 5 september 2010 22:38

Det kommer att komma en hel del låsta inlägg nu ett tag framöver. De är många saker som har hänt i mitt liv just nu som jag inte känner mig redo för att dela med mig av just nu! De kommer att komma fram någon gång. Men just nu så vill jag hålla det för mig själv.


De är bäst så just nu i alla fall!


Nej nu ska jag försöka sova lite! Måste vara lite pigg imorgon! Har lovat Felicia mysmorgon med film och att vi skulle vara ute länge imogon!


Hoppas ni har haft en underbar helg. Kram på er alla   

Av Dénice - 5 september 2010 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 5 september 2010 15:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 5 september 2010 15:09

Ja du vet inte vart jag ska börja just nu! Känner mig helt förvirrad och vet inte vad som kommer att ske nu! De suger som fan för jag vill ha koll på läget men i denna situationen fuknar det inte. Men detta är ju inget som jag kan lösa själv utan vi är två och sen måste man ju tänka på allt annat runt om också!


Igår var vi hemma och firade min bror! De var super trevligt och skit god mat! Min bror kan om han bara vill. :) De händer inte så ofta att han lagar mat till oss alla men när han väl gör det så är de skit gott! Får övertala honom att göra det fler gånger.


Vi kastade pil och hade skitkul! En ritktigt mysig familjestund. Senare kom även Linda dit och de var trevligt att träffa henne :) De var ett tag sedan!


Idag blir en lugn dag med tanke på hur jag mår. Just nu känns allt skit men en dag kommer de väl at bli bättre ! Man kan ju i alla fall hoppas på det. De är v'l bara jag själv som kan styra det men just nu vet jag inte vilken fot jag ska stå på eller vad jag ska tycka eller tänka. Vill bara ha en paus ifrån allt. Få rätt på allt och komma fram till den bästa lösningen!


Nej nu ska jag ge barnen lite mellanmål och sätta på lite kaffe till mig själv. Sen blir de nog till att gå ut en stund med barnen! Få komma ut ifrån detta lite!

Ovido - Quiz & Flashcards