feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Kass uppdatering!

Av Dénice - 25 september 2010 13:23

De är fler än jag som tycker att de har varit kass uppdatering. Loggade precis in på min blogg och såg att jag hade fått en fråga! Och där stod de att de hade varit en kass uppdatering och de håller jag helt med om!


Men de finns en bra förklaring! Det har varit mycket med den lilla tösen nu och jag kan knappt släppa henne ur mitt sikte! Jag vill ha koll på henne 24/7 fast jag vet att jag inte kan! Men där finns en sån enorm rädsla inom mig som bara skriker inom mig och gör sig påmind hela tiden. Fan vad jag är rädd för att de har hänt något med hennes njurar. Jag är så rädd att hon ska få feber igen och vi ska behöva åka in igen. Alla gnager upp mig på insidan. Min lilla bäbis ska inte behöva gå igenom detta. De är skit hemskt!


Så den sista tiden har jag skippat datan rätt mycket. Jag har till och med suttit och tittat på Emilia när hon sover bara för att se att hon mår bra och sover som hon ska. Att inget har förändrats. Och nu har hon fått problem med utslag i underlivet. Hon är skit röd och de är torra fläcker om man säger så! Så nu ska jag strax sticka iväg till apoteket och se om man kan hitta någon salva som kan hjälpa henne. Idominsalvan hjälper henne inte och de blir bara värre och värre hela tiden. Tycker så synd om henne för hon har ont av det.


Annars är de bra här hemma. Har skickat iväg min vagn nu och även beställt den nya men de blev ju självklart klydd med den nya vagnen och OM jag har tur så kommer den nästa vecka. Men tack! Jag har ingen barnvagn just nu och de suger verkligen. Jag känner mig så handikappad för jag kan inte göra ett skit. I torsdag tänkte jag gå bort till coop för att handla lite efter att jag hade städat tills jag kom på JAG HAR INGEN BARNVAGN! De är skitjobbigt. Hoppas verkligen att den kommer snart för annars kommer jag att bli helt knäpp.


Igår kom mamma & Mats (en vän till min mamma) hit :) Vi åt en god middag och sedan satt vi och spelade kort på kvällen! De var riktigt trevligt :) Idag får vi se vad dagen har ett erbjuda. Ska lägga in all min tvätt i alla fall! De är ju ganska mycket eftersom jag inte har tvättat på 2 veckor för förra veckan så lade vi ju på sjukan. De tråkigsaste med att tvätta är fan att lägga in allt på rätt plats.


Jag lovar att jag ska bättra mig på att uppdatera :) Ha en underbar lördag för de ska vi ha hoppas jag i alla fall   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards