feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under april 2011

Av Dénice - 18 april 2011 21:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 18 april 2011 21:23

De var helt underbart att vakna imorse! Såg solen skinna så jag satta på kaffe och satte mig på balkongen och tog en kopp kaffe och en cigg innan jag väckte barnen och de var helt underbart! Vet inte hur länge jag har längtat efter denna dagen! Och nu hoppas vi och håller tummar och tår att detta vädert ska få stanna! De är ju detta man har gått och längtat efter heka denna kalla vintern! Najs   


Så idag har de varit skit skönt! vi har varit ute i 6 timmar! Först fick vovven stanna hemma i tre timmar. Vi har ju börjat öva lite på att han ska lära sig att vara själv hemma när jag förhoppningsvis också hittar ett jobb! Och på dessa tre timmar hade han inte gjort något! Jätteduktig! Men sen när vi är på väg ut så sätter han sig och pissar nere i trappan ca 5 steg från dörren! Men va fan?!?!?!?!?! Kunde du inte hållt dig lite till? Men vi får testa igen! De tar ju lite tid men man ska vara glad för de han gjorde bra   . Så de har blivit mycket beröm idag! Han har varit super duktig!


Kvällen var lugn! jag fryser som fan och är helt slut! Hoppas, hoppas hoppas att jag kan somna i normal tid idag! Hoppet är ju de sista som överger en haha.


Nej nu ska jag glo på csi och sen blir de sägen för att glo på BB innan man försöker sova! Ha de gött och sov sött   

Av Dénice - 16 april 2011 22:07

Dagen började med lite familjemys innan gubben skulle iväg och hjälpa chefens son! Sen fick vi här hemma de underbara nöjet med att tvätta haha! Men de gick bra och allt blev rent haha! Felicia var även ute med Linn själv en stund på gården och de hade gått jättebra!


Sen var de bara upp och byta om snabbt som fan för 14,30 så skulle vi åka med Pernillas pappa bort till hennes mamma och äta födelsedagsmiddag för Pernilla! Super god mat! Jättetrevligt!


När vi kom hem så var de upp och hämta Shaggy som hade varit själv hemma! Jimmy hade varit ute med honom en runda innan vi kom hem och han hade varit super duktig och inte gjort något alls medans vi var borta! Duktig vovve! Är så stolt över honom!


Vi var ute en stund så att han fick springa av sig och busa lite! Linnsan var också med oss :) Sen gick vi upp till Pernilla en runda igen! Musik och en massa bus! Rolig kväll haha ;)


Nu sitter jag i soffan och börjar undra vart sambon tar vägen haha! Nu är de fan på tiden att han kommer hem haha! Så här länge kan man ju inte vara borta ;) nej skämt åt sido! Ska snart lägga mig i sängen och sätta på en film och bara ta de lugnt! Är helt slut nu!


Sov gott!  

Av Dénice - 15 april 2011 11:49

Igår var vi hemma och hade enormt roligt när Felicia var på dagis! Vi städade haha! Men de måste ju göras de också! Sen var de påskpyssel på dagis och de var jättekul!


Vi tittade också in på avdelningen som Emilia ska vara på och de gick jättebra :) Hon var lite resaverad men annars gick de jättebra så jag tror inte att inskolningen med henne kommer bli så jobbig ändå! Man kan ju alltid hoppas på det i alla fall!


Sen var vi på lekan en stund innan vi gick hem för att ta ut hunden och sen lämna barnen till gubben för att jag skulle ner på dagis igen!


Var skit trevligt!


Ha de gött!


Av Dénice - 15 april 2011 11:45

     Mina underbara barn och min sambo   

Av Dénice - 14 april 2011 13:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 14 april 2011 13:32

Jag är så lycklig just nu! Allt börjar verkligen gå på rätt håll! Känner mig lyckligt lottad! Har så underbara barn, sambo, familj och vänner! De kan ju inte bli bättre! Allt känns så bra just nu och jag hoppas att lyckan håller i sig!


Är så skönt att ha er alla i mitt liv! De gör att man bara kan resa sig ifrån all annan skit som folk försöker med och bara borsta av sig! Här har gått många sjuka rykten om mig på almgården och jag bryr mig verkligen inte. Jag reser mig upp nu och säger jag skiter i er, allt ni någonsin kan komma på för jag vet själv vad som är sant! Ni kan försöka trycka ner mig men de går inte! I don't give a f*uck about you! Och de är så jävla najs att känna så här!


Idag så ska vi ner på dagis och påskpyssla! Vi skulle gjort något för ett tag sedan men de blev tyvärr inte de med tanke på att vi höll på med allt till barnkalaset så idag ville Felicia så gärna att vi skulle göra de och de var ju självklart! Så snart måste man göra sig klar och gå ut med hunden och lite sånt! Detta kommer bli mysigt! Sen får vi se om de är COPE på dagis idag då! Var ju inget förra veckan! för de skulle ha möte eller vad de var!


Nej nu ska jag försöka klä på min speedade 1 åring haha! De tar tid och energi haha! För hon klarar sig utmärkt med bara blöjan haha!


Ha en underbar dag! För de tänker vi ha   

Av Dénice - 14 april 2011 13:30

Nettan: haha jag pratade med Linnsan igår och hon berättade glatt att hon skulle få en kanin om hon skötte om cici riktigt bra och att hon sparade en del pengar själv och hon var överlycklig! för hon hade redan jättemycket pengar haha! Söta unge ;)


Åse: Nej de har jag inte gjort. Pratade med 1177 igår och de sa samma sak så vi ska boka en tid på vc så får vi se vad de säger!

Ovido - Quiz & Flashcards