feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under april 2011

Av Dénice - 4 april 2011 21:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 4 april 2011 21:38

Dagen började med att lämna den stora tjejen på dagis! Och hon var överlycklig för hennes favvo fröken var frisk igen! Nu förstår jag ju varför hon har tjatat om honom :) Sen var de bus med lillan som stod på schemat :) Kändes lite tomt här hemma idag eftersom hjärtat har varit sjukskriven i 2 veckor och idag så började han jobba igen! Men som tur är så vänjer an sig snabbt!


Sen kom Lilly :) Vi gick och handlade och stannade på lekplatsen på Höja en stund :) Lilly busade med barnen och jag satt och skrattade haha :) Sen handlade vi innan vi gick hem igen! Bjöd lilly på mat och hon stannade och höll mig/oss sällskap hela kvällen!


Haha vi har haft skit kul! Lite smurfparty, målade naglar och en massa hjärtliga skratt! En verkligen underbar måndag som påminner mig om att livet är underbart och vi går emot ljusare tider! Livet är helt jävla underbart och de är dagar som dessa som verkligen behövs ibland!


Så tack lilly för en underbart rolig dag! De var något som jag verkligen behövde just nu!


Nej nu ska jag lägga in bilderna på fejjan och sen blir de BB innan sängen! Älskar min familj och mina vänner! Ni är helt underbara! Glöm inte det ;)

Av Dénice - 3 april 2011 18:50

Dagen har gått i lugnets teckan! Vi har myst, kollat på tecknat och bara varit tillsammans. Var menningen att vi skulle sticka iväg till en lekplats men vädert såg lite ostabilt ut så vi struntade i de och flyttade upp de till nästa helg hoppas vi! Man kan ju inte styra vädert tyvärr!


Idag har jag fått sålt lite saker på blocket. Och lagt ut fler annonser haha! Rensar som fan nu här hemma och idag blev de barnens kläder som jag lade ut. eller ja renasde ut en del osv som jag ska ge bort till andra osv men allt annat åkte ut! Man kan ju inte spara varenda plagg som barnen har använt! Så de blev bara de speciella!


E: ja jag skriver till dig! Igen om du nu vill kalla det för de. Om du vill jiddra eller något annat skit med någon så skriv de till dem istället för en kommentar på min blogg!

Av Dénice - 2 april 2011 21:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 2 april 2011 21:18

Blev tyvärr ingen uppdatering igår eftersom vi städade och sen gjorde vi oss klara för att gå ut och äta :)


Igår fyllde hjärtat år och vi firade rejält på dagen och gjorde något som han älskar att göra haha. STÄDA OCH TVÄTTA ;) Haha inget roligt men de måste ju göras det också samt att vi har skjutit upp de hela veckan :) På kvällen gick vi ut och åt tillsammans på södervärns krog! Maten är skitgod där och under tiden så passade mamma shaggy till oss :) Så de blev lite kaffe innan vi åkte hem :) Jättelugnt och skönt :)


Idag tog vi de lugnt tills Emilia hade sovit middag och sedan åkte vi ut i bokskogen och gick en runda :) En massa mys, prat och bus med barnen! De kan ju inte vara bättre än så :) Nästa gång så ska vi ta med så vi kan grilla lite korv och sånt :) Helt underbart att komma ut såhär :) Sen blev de middag på McDonalds för vi smarta föräldrar glömde ta fram något innan vi körde haha :) Men barnen älskar ju de så de var ingen fara :)


Nu på kvällen fick hjärtat ensamtid med Emilia och jag och Felicia gick ner till Pernilla en stund :) Supermysigt :) Kaffe och lite skitsnack :) Alltid najs!


Nu sitter vi fortfarande och tittar på tecknar med Felicia! Men hon ska snart i säng hon också! Klockan är ju snart 22 :) Men de är ju ändå lördag :)


Imorgon hoppas vi på skönt väder! För då blir de någon utflykt till en lekplats. Så vi hoooooooooppas på fint väder imorgon igen!

Av Dénice - 2 april 2011 21:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards